Wanted


 Geschreven door: Lotte

Mijn relatie met haar was zo fijn, en zacht, liefdevol en intiem. We kenden elkaar nog niet zo lang, maar in korte tijd groeien we dicht naar elkaar toe. Voor ons beide is het de eerste keer dat we echt daten met een vrouw. Ons echt open stellen voor elkaar. Het is spannend en voelt heel kwetsbaar, maar het mag er allemaal zijn. Ik voel me aangetrokken tot haar lach, haar ogen , en haar handen voelen zo fijn in de mijne.

Haar man geeft ons alle ruimte die we nodig hebben. Het is voor hem wel ook spannend en nieuw, sinds ze hun relatie geopend hebben ben ik de eerste date die ook daadwerkelijk over de vloer komt, mee eet, blijft logeren en samen met ze film kijkt en spelletjes speelt. En niet alleen is dit nieuw voor hun, het is voor mij ook mijn eerste kennismaking met Polyamorie. Maar ook al is het zoveel nieuw, we praten veel, héél veel, en vinden onze weg. 

Tussen hem en mij klikt het goed, de sfeer is ontspannen, en we kunnen goed praten. Er zijn veel raakvlakken, en doordat we beide nachtbrakers zijn voeren we soms nog hele gesprekken wanneer zij al lang slaapt. Dit vind ze moeilijk. Het thema jaloezie komt steeds iets vaker om de hoek kijken. En ik wen mezelf aan om savonds al te appen waar we over gesproken hebben, zodat ze dat lezen kan wanneer ze wakker word. Ik wil haar immers niet kwetsen en ook haar vertrouwen niet beschamen. Het is allemaal al spannend genoeg. 

Het is een mooie zomerse dag als we besluiten met z'n tweeën ergens te gaan lunchen. We zitten lekker op het terras, wanneer ze ineens vraagt: ‘wil jij seks met mijn man? ‘Ik verslik me bijna in mijn cappuccino en kijk haar verbaasd aan. ‘nee dankje, waarom vraag je dat? Ben je daar bang voor?' Ik ben een beetje bang dat er zo’n jaloerse bui terug komt, en ga in gedachten bij langs of ik iets ongepasts heb gezegd of gedaan met betrekking tot haar man. Maar ik kan niets bedenken. Het enige dat me te binnen schiet is dat het misschien komt omdat ik een date met een man heb gehad? Zou ze onzeker zijn over mijn gevoelens voor haar als vrouw?
Ik kijk haar aan en zie dat ze naar woorden zoekt, wisselend rood en bleek wordt en het duidelijk moeilijk heeft. Ik pak haar hand en vraag haar ‘lieverd, vertel het maar, wat is er aan de hand? Ben je ergens bang voor?’
‘Nee’ zegt ze, ‘maar hij wil graag seks met jou. dat heeft hij al heel vaak gevraagd.’
Wauw, hoeveel gedachten kunnen door je hoofd schieten in 1 seconde! Hij wil sex met mij? Denkt zij dat ik dat wil? Wil ik dat? Hoezo is dit ineens een vraag? Het gaat toch juist zo goed? Het is zo fijn met z’n tweetjes? Waarom vraagt hij dat aan haar? En waarom polst hij mij niet eerst even? Arme schat, ze heeft alleen van de vraag al paniek in haar ogen staan! Ik geef schuif haar thee een stukje naar haar toe, en ze neemt een slokje.

Ik weet ondertussen niet hoe ik moet reageren en blijf haar stil aankijken. ‘Ja,’ zegt ze, ‘we hebben het uitgebreid gehad over jou. Al vanaf het begin ziet hij jou ook zitten, en zou hij heel graag met z’n drieën..... of alleen met jou... eh... je bent het type vrouw waar hij over fantaseert’
‘eh... oke.... wauw...’ Ik weet van gekkigheid niet meer wat ik moet zeggen. Ik weet niet of ik moet lachen, en me gevleid moet voelen, of beledigd.
Ze neemt nog een slok thee en wil meer vertellen: ‘ We hebben het er uitgebreid over gehad. Het is natuurlijk ook niet eerlijk dat ik wel seks met jou mag hebben, en hij niet. Ik vind dit moeilijk, en wil mijn grenzen goed bewaken. Daarom hebben we uitgebreid besproken wat wel en niet mag.’
En dan maakt ze een opsomming waarvan mij de broek afzakt. (en nee, niet op een positieve manier) ‘Zoenen mag niet, pijpen mag wel. Maar hij mag niet klaarkomen in jouw mond. Dat mag alleen bij mij, seks mag wel, maar alleen doggystyle terwijl je met mij zoent en knuffelt...’

De rest hoor ik al niet eens meer, Ik heb me nog nooit zo gewild gevoeld. (Not!)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Unicorn hunting

Gekozen voor een polyamoreuze levensstijl

Different from penguins: Representations of polyamory in Netflix’s Atypical